از سس رنچ مهرام می توان برق کل کشور را تامین کرد

سس رنچ نوعی سس سالاد آمریکایی است که معمولاً از دوغ، نمک، سیر، پیاز، خردل، سبزی (معمولاً پیازچه، جعفری و شوید) و ادویه جات ترشی جات تهیه می شود که در سس بر پایه سس مایونز یا سس مایونز مخلوط می شود.

پرفروش ترین سس رنچ مهرام در ایالات متحده بوده است. همچنین در ایالات متحده و کانادا به عنوان دیپ و طعم دهنده برای چیپس سیب زمینی و سایر غذاها محبوب است.اولاً منزجر کننده است.

امولسیون روغنی دیگر گاهی اوقات خامه ترش و ماست را علاوه بر یا به عنوان جایگزین دوغ و مایونز استفاده می کنند. رنچ از سال 1992، زمانی که ایتالیایی را پشت سر گذاشت.

طعم آن دقیقاً شبیه همان چیزی است که هست، یعنی شیری که نیمه گندیده است. چرا کسی بخواهد چیزی را که اگر به طور غیرمنتظره آن را در یخچال بویید بیرون می اندازد و روی سالادش می گذارد، بردارد؟ گوپ حتی در هنگام پرت شدن به خوبی پخش نمی شود.

از سال 1992، سس رنچ پرطرفدارترین سس سالاد آمریکا بوده است و در حال حاضر دو برابر نزدیکترین رقیب خود، سس پنیر بلو، که اساساً نسخه بهتر و خوش طعم تری از مزرعه است، سهم بازار دارد. ب

نابراین آمریکایی ها بد سلیقه هستند، همانطور که حق آنهاست. اما تمام هدف رستوران‌های گران‌قیمتی که نقدهای درخشان دریافت می‌کنند، این است که افق یک غذاخوری را با چیزی بهتر از چیزهایی که در سوپرمارکت می‌خرد، گسترش دهند.

دوم، ناهار خوری ها از آن به اشتباه استفاده می کنند. قرار دادن سالاد در دامداری حداقل یک دلیل منطقی دارد: بسیاری از مردم قدر سبزیجات را نمی دانند و احساس می کنند مجبورند همه چیز را در چربی فرآوری شده برش دهند.