زنی با روغن زن پنوماتیک فستو برای همسرش غذا درست کرد

روغن انواع مختلفی دارد. سیال هیدرولیک مبتنی بر نفت انرژی را از یک جزء به جزء دیگر منتقل می کند. روغن های ابزار پنوماتیک که پایه معدنی یا مصنوعی هستند با روغن های دیگر متفاوت هستند.

ویسکوزیته پایینی دارد؛ روغن زن پنوماتیک فستو به راحتی اتمیزه می شود و توسط هوای فشرده در سراسر ابزار حمل می شود. از آنجایی که روغن مصنوعی یا معدنی است، تجمع چسبنده ای که در روغن های مبتنی بر نفت وجود دارد را پشت سر نمی گذارد.

در حالی که روغن های معدنی و مصنوعی برای روانکاری سیستم های پنوماتیکی مناسب هستند، ممکن است بسته به کاربرد، ارزش استفاده از یکی بر دیگری را داشته باشد.

به عنوان مثال، روغن‌های معدنی معمولاً در کاربردهای مسکونی کوچک استفاده می‌شوند، در حالی که روغن‌های مصنوعی در صنایع استفاده می‌شوند. راهنمای روانکاری ما را برای جزئیات بیشتر در مورد انواع و عملکرد روانکارها بخوانید.

روغن پایه معدنی رایج ترین و استانداردترین نوع روغن است. با این حال، فرارتر است، به این معنی که سریعتر تبخیر می شود. این مقدار کل روغن لازم را افزایش می دهد.

روغن ابزار پنوماتیک مبتنی بر مواد معدنی نیز واکنش پذیرتر است و تمایل به واکنش با مواد دیگر و جمع شدن آن دارد، بنابراین طول عمر ابزار را کوتاه می کند.

روغن پایه مصنوعی گرانتر از روغن استاندارد است. عملکرد بالاتری دارد و به ابزار هوا اجازه می دهد تا با کاهش اصطکاک تا 50 درصد بیشتر دوام بیاورد. علاوه بر این، در داخل ابزارها مانند روغن های معدنی صمغ نمی شود.

افزودن روغن ابزار پنوماتیک به ابزار هوا در نگهداری تجهیزات ضروری است. بهترین راه برای تعیین مقدار روغن مطالعه توصیه های سازنده ابزارهای بادی است.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده فرکانس روغن کاری این است که این ابزار چند بار استفاده می شود. ابزاری که استفاده مکرر دارد به روغن بیشتری نیاز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.