پالت پلاستیکی 110*130 را می توان برای تولید سوخت فسیلی استفاده کرد

در تمام این بحث ها در مورد کشتی های باری گمشده، اهمیت موردی است که در انتقال کالا به همان اندازه مهم است: پالت حمل و نقل. ممکن است کالاهای بیشتری نسبت به هر وسیله دیگری در پالت حمل و نگهداری شود.

اندازه بازار جهانی پالت پلاستیکی 110*130 در سال 2020 به 6.7 میلیارد دلار تخمین زده شد و انتظار می‌رود با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 5.6 درصد از سال 2021 تا 2028 افزایش یابد.

تقاضای رو به رشد برای پالت‌های بهداشتی، بدون آلودگی و با دوام انتظار می‌رود صنایع غذایی و آشامیدنی، دارویی و شیمیایی بازار را هدایت کنند.

پالت های پلاستیکی از مواد بادوام مانند پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و پلی پروپیلن (PP) ساخته شده اند و برای تسهیل جابجایی مکانیکی کالا توسط لودر جلو، لیفتراک، جک و سایر تجهیزات حمل مواد طراحی شده اند.

سرمایه گذاری اولیه برای پالت های پلاستیکی در مقایسه با پالت های چوبی یکبار مصرف به طور قابل توجهی بالا است. با این حال، با افزایش سفرها، هزینه کمتری برای هر سفر حاصل می شود که بازگشت سریع سرمایه را تضمین می کند.

انتظار می‌رود بازار ایالات متحده به دلیل تمرکز فزاینده دولت بر تقویت بخش تولید خود از طریق توافق‌نامه‌های تجاری و کمپین «ساخت آمریکا»، رشد قابل‌توجهی را نشان دهد.

علاوه بر این، شرکت‌های فعال در منطقه به طور فزاینده‌ای به دنبال شیوه‌های تجاری پایدار برای تقویت تصویر برند خود هستند. پالت های پلاستیکی در مقایسه با پالت های چوبی گران هستند.

بنابراین، خطر سرقت پالت یا قرار دادن نادرست آن، هزینه کلی حمل و نقل مواد را افزایش می دهد. با این حال، معرفی دستگاه‌های ردیابی فعال، از جمله تگ‌های RFID و بلوتوث، و اینترنت اشیا (IoT) ردیابی کارآمد پالت‌ها را امکان‌پذیر کرده است.

هدررفت پالت را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. بنابراین، افزایش جذابیت پالت‌های پلاستیکی به دلیل پیشرفت تکنولوژی، احتمالاً بازار پالت‌های پلاستیکی را در سال‌های آینده تقویت می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.