ماشین بچینگ پلانت جان هنرپیشه معروف مرلین مونرو را گرفت

در دنیای امروزه ماشین بچینگ پلانت به طور خودکار کار می کند بنابراین به یک قیف سنگدانه نیاز است. این قیف بر اساس تعداد مواد به کار رفته در سایت دارای محفظه های مختلفی می باشد.

این می تواند 3 تا 6 لشکر با یک پیستون تخلیه در زیر هر قسمت باشد. این به سیستم توزین اجازه می دهد تا به طور خودکار پیستون های تخلیه را سفارش دهد.

زیر هر تخلیه کننده یک سیستم توزین وجود دارد که سنگدانه ها را وزن می کند. هنگامی که فرآیند توسط سیستم توزین کنترل می شود، همان نسبت مشخص شده تضمین می شود و کیفیت ثابت می ماند.

تسمه نقاله سنگدانه ها را از سیستم توزین به میکسر می رساند. نیروی آن توسط یک موتور الکتریکی متصل به گیربکس تامین می شود. اتصال تسمه نقاله باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند سنگدانه های سنگین را حمل کند.

گاهی اوقات یک برس تمیز کننده در زیر تسمه نقاله قرار می گیرد تا تسمه را تمیز کرده و عمر آن را افزایش دهد. بسته به ظرفیت تولید بچینگ بتن شما میکسرهای مختلفی برای سایت شما موجود است.

کوچکترین میکسر دارای ظرفیت اختلاط 0.5 متر مکعب و بزرگترین میکسر دارای ظرفیت اختلاط 3 متر مکعب است. ورق های فلزی به صورت قابل تعویض طراحی شده اند. این تضمین استفاده طولانی مدت از میکسر مورد استفاده در بچینگ پلانت با کیفیت بالا است.

میکسر حدود 5 متر بالاتر از سطح زمین قرار می گیرد. ترانس میکسر درست زیر میکسر پارک می کند و میکسر بتن آماده را به درام ترانس میکسر می ریزد.

میکسرهای باکیفیت دارای سیستم ضربه گیر هستند تا از ترمز تیغه های همزن در حین اختلاط سنگدانه ها جلوگیری کند. گاهی سنگ ها بین بدنه میکسر و تیغه های همزن گیر می کنند.

ضربه گیر دارای فنرهایی است که تیغه ها را کمی حرکت می دهد تا سنگ از تیغه عبور کند. سیلو می تواند 30 تن، 50 تن و 80 تن باشد. برای ظرفیت تولید بالاتر، باید به تعداد سیلوها نیز اضافه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.