پارچه رومبلی مخمل کودکی را از غرق شدن نجات داد

قاب محکم به معنای یک مبل و پارچه رومبلی مخمل با دوام طولانی است. چوب نرم، مانند کاج، کم هزینه است، اما ممکن است بعد از پنج سال تاب خورده یا تاب بخورد.

چوب سخت گرانتر دوام بیشتری دارد. از قاب های ساخته شده از تخته خرده چوب، پلاستیک یا فلز خودداری کنید. آنها ممکن است پیچ خورده و ترک بخورند. پاها باید بخشی از چارچوب باشند یا با پیچ یا رولپلاک نگه داشته شوند نه تنها با چسب.

نکته: برای تست استحکام قاب، یک گوشه جلویی یا پایه مبل را از روی زمین بلند کنید. زمانی که آن را شش اینچ بلند کردید، پای دیگر جلویی نیز باید بلند شده باشد. اگر هنوز زمین را لمس می کند، قاب بیش از حد توان دارد.

یک قاب با اتصالات متصل به هر یک از وسایل زیر به طور محکم ساخته می شود: رولپلاک های چوبی، رولپلاک های چوبی دوتایی، بلوک های گوشه چوبی یا پیچ ها و براکت های فلزی. منگنه‌ها یا میخ‌ها ممکن است برای تقویت بیشتر استفاده شوند.

بیشتر مبل ها دارای فنرهای سینوسی هستند که به آنها مارپیچ نیز می گویند واحدهای سیم مارپیچ از پیش مونتاژ شده. آنها به خوبی پشتیبانی می‌کنند.

اما اگر فلز سنگین نباشد، می‌توانند به قاب فشار وارد کنند یا به مرور زمان آویزان شوند. مبل های سطح بالا اغلب با “فنرهای دست بند هشت طرفه” عرضه می شوند.

آنها راحت اما گران هستند. برخی از کارشناسان احساس می کنند که آنها بهتر از سرپانتین نیستند. فنرها را از طریق اثاثه یا لوازم داخلی احساس کنید آنها باید به هم نزدیک و محکم باشند. مبل های بدون فنر، فقط تار یا مش، ناراحت کننده و شل و ول هستند.

فوم پلی اورتان یک پرکننده بالشتک ارزان قیمت و با مراقبت آسان است. اما نوع بادوام تر و چگالی بالا می تواند احساس سختی داشته باشد و فوم نرم تر و با چگالی کم با استفاده مداوم سریعتر خراب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.