از کنجد شکری می توان باری تهیه سوخت فسیلی استفاده کرد

اگر به دنبال یک میان وعده شیرین فوق العاده آسان و سالم هستید، این دستور غذای کنجد شکری یونانی (پاستلی) به یک غذای مورد علاقه خانواده تبدیل خواهد شد.

پاستلی در واقع یک آب نبات کنجد یونانی است که نسخه باستانی یک پاور بار است. میان وعده ای که فقط با دو ماده عسل و کنجد درست می شود، بدون افزودن شکر.

کل آماده سازی دستور غذا تنها 10 دقیقه طول می کشد به علاوه مقداری زمان اضافی برای خنک شدن میله ها این یک میان وعده گیاهی و وگان عالی است که برای فصل نهار نیز عالی خواهد بود.

در این دستور پاستلی یونانی من از دانه های کنجد و عسل استفاده می کنم که مواد اصلی هستند. اما با خیال راحت انواع مختلفی از آجیل های مورد علاقه خود را امتحان کنید، مانند بادام و پسته یا حتی مخلوطی از سایر آجیل ها و دانه های کنجد.

من مقداری پوست لیمو هم اضافه می کنم تا طعم و تازگی بیشتری داشته باشد، اما می توانید آن را با هم حذف کنید یا آن را با پوست پرتقال جایگزین کنید.

همچنین می‌توانید حتی یک پیمانه دارچین آسیاب شده و یا میخک اضافه کنید. بنابراین سعی کنید آزمایش کنید و ترکیبی را پیدا کنید که بیشتر با ذائقه شما مطابقت دارد! ماده اصلی که مشخصه میله های عسل یونانی است، عسل است.

عسل به پاستلی بافت و طعم بی نظیری می دهد. اگر بتوانید عسل آویشن یونانی با کیفیت خوب پیدا کنید عالی خواهد بود! و همچنین کمی نمک به آن اضافه کنید تا طعم آن بهتر شود.

نمک معمولی خوب خواهد بود، اما استفاده از کمی شکوفه نمک دریای کرت یک افزودنی فوق العاده خواهد بود. عسل شما باید در دمای مناسب برای مدت زمان مناسب بجوشد تا جامد شود و پس از سرد شدن به کارامل تبدیل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.