از کارتن موزی دست دوم برای ساخت موشک های فضایی استفاده می کنند

اگر صاحب یک کسب و کار هستید یا اداره می کنید، احتمالاً می دانید که ضایعات کارتن موزی دست دوم زیادی توسط عملیات روزانه تولید می شود. لوازم اداری از منگنه‌ها گرفته تا مانیتورهای جدید رایانه، همگی در جعبه‌هایی بسته‌بندی می‌شوند.

هک، حتی مهمانی کارکنان با خود جعبه های پیتزا برای بازیافت می آورد! اطمینان از وجود سطل های مشخص شده برای بازیافت مقوا یکی از راه های بسیار مهمی است که می توانید نقش خود را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود انجام دهید.

تنها در ایالات متحده و اتحادیه اروپا، حدود 80 درصد از محصولات فروخته شده در مقوا بسته بندی می شوند. با این حال، سالانه 850 میلیون تن کاغذ و مقوا دور ریخته می شود و در محل های دفن زباله در سراسر ایالات متحده قرار می گیرد.

علاوه بر این، اگر این تخمین مواد را در طول فصل تعطیلات اندازه‌گیری کنید، مقدار کل زباله‌های مقوایی تولید شده بیش از 25 درصد از میانگین عادی افزایش می‌یابد. حتی تکان‌دهنده‌تر تخمین اخیر EPA است مبنی بر اینکه مواد کاغذ و مقوا بزرگترین جزء زباله‌های جامد شهری هستند.

چرا این مهم است؟ اگر صاحب یا مدیر کسب و کار هستید، به احتمال زیاد زباله های مقوایی زیادی تولید می کنید – از لوازم اداری گرفته تا حمل و نقل و تدارکات، یا تحویل های مکرر آمازون اجتناب ناپذیر است.

و اگر مقوای خود را به درستی دور نریزید، مانند اکثر افرادی که این مواد را به زباله های خود اضافه می کنند، فرصتی را از دست می دهید که نه تنها با محیط زیست سازگارتر باشید، بلکه در قبض زباله خود نیز صرفه جویی کنید.

در این پست وبلاگ، ما یک منبع سریع و مفید را به اشتراک می گذاریم که به جزئیات این موضوع می پردازد که چرا شکستن آن مهم است.