خودکار خودنویس پارکر می تواند تمام مطالب کتاب را حفظ کند

جوهر ژل خودکار خودنویس پارکر به دلیل لکه دار شدن هنگام برجسته شدن بدنام است، اما Sarasa Mark On به طور خاص برای شکست دادن احتمالات فرموله شده است.

جوهر ضدآب آن به کاغذ می‌چسبد تا تقریباً زیر هر هایلایتر لک نشود. ما متوجه شدیم که اندازه نوک 0.4 میلی متری در پنج ثانیه خشک می شود، در حالی که اندازه نوک 0.5 میلی متری کمی بیشتر طول می کشد.

این کار را برای دانشجویان و کارکنان اداری که نیاز به یادداشت برداری سریع و جلب توجه به اطلاعات مهم دارند عالی می کند.

بدنه مخروطی ظریف و گیره پیکان کلاسیک ژل پارکر جوتر، آن را به نمادی از تجارت تبدیل کرده است، اما این ویژگی بسیار بیشتر از ظاهر ساده است.

نوک متوسط 0.7 میلی متری آن یک خط صاف و تاریک دلپذیر را ایجاد می کند که در عرض 10 ثانیه روی Rhodia خشک می شود بسیار سریعتر از بسیاری رقبا است.

دانش‌آموزانی که یادداشت‌های خود را کد رنگی می‌کنند، می‌توانند به قلم Uni-ball One Gel وابسته باشند. جوهر آن با ذرات رنگدانه بزرگی فرموله شده است که روی سطح کاغذ می مانند، بنابراین جوهرهای تیره تیره تر به نظر می رسند و جوهرهای روشن زنده تر هستند.

این توجه را به یادداشت ها، سرصفحه ها و نقاط گلوله شما جلب می کند و به شما کمک می کند اطلاعات را بهتر حفظ کنید. این در اندازه های نوک 0.38 میلی متری و 0.5 میلی متری موجود است که برای نوشتن بدون لک به ترتیب در سه و پنج ثانیه خشک می شود.

نسخه 0.38 میلی‌متری در رنگین‌کمان 20 رنگی برای کدگذاری رنگ به دلخواه شما ارائه می‌شود، در حالی که 0.5 میلی‌متر در 10 رنگ ارائه می‌شود.

Uni-ball همچنین یک قلم ژل One F را ارائه می دهد که دارای لوله پهن تر و مرکز ثقل پایین تر است، و آن را برای جلسات طولانی نوشتن راحت می کند.