خوردن خوراک ماهی چینه توسط مرد هندی که موجب مرگش شد

تهیه غذا خوراک ماهی چینه خود به ابزارهای تخصصی کمی نیاز دارد. این ابزار عمدتاً برای خرد کردن، توزین، اندازه گیری مواد و برای مخلوط کردن، شکل دادن و خشک کردن خوراک استفاده می شود.

خمیر را با ترکیبی از مواد خشک شروع می کنیم که ریز آسیاب شده و مخلوط می شوند. سپس خمیر را ورز داده و آب به آن اضافه می شود تا قوام مورد نظر برای هر ماهی که قرار است تغذیه شود به دست آید.

از همین خمیر ممکن است برای تغذیه چندین نوع ماهی مانند مارماهی و ماهی های کوچک آکواریومی استفاده شود.

پلت کردن یا رول کردن خمیر را به ترتیب به گلوله یا پولک تبدیل می کند. مقدار آب، فشار، اصطکاک و گرما به شدت بر کیفیت گلوله و پوسته تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، آب اضافی در مخلوط منجر به یک گلوله نرم می شود. رطوبت خیلی کم است و گلوله خرد می شود.

پروتئین ها و به ویژه ویتامین ها به طور جدی تحت تأثیر دمای بالا قرار می گیرند. بنابراین، از نگهداری مواد غذایی در دمای 70 درجه سانتیگراد 158 درجه فارنهایت یا بالاتر خودداری کنید و غذای خشک را با آب در دمای بالاتر از 92 درجه سانتیگراد 198 درجه فارنهایت تهیه نکنید

بیشتر ظروف مورد نیاز از قبل در آزمایشگاه یا آشپزخانه هستند. می توان از قیچی آشپزخانه چند منظوره، رنده دستی، چاقوی خرد کن، چاقوی دندانه دار 5 اینچی، چاقوی کاربردی تیغه باریک 6 تا 8 اینچی و چاقوی آشپز 10 اینچی برای برش، برش و پوست کندن استفاده کرد.

چند تخته برش پلاستیکی از پیشخوان محافظت می کند و کار با مواد خام را تسهیل می کند. کاردک های لاستیکی مقاوم در برابر حرارت، قاشق های چوبی و سوراخ دار، چنگال های دسته بلند و انبر برای جابجایی و مخلوط کردن مواد بسیار مناسب هستند.