در جنوب از حوله پالتویی طاووس تبریز به عنوان مانتو استفاده می کنند

گراماژ: در توضیحات محصولات حمام نشان داده شده است، شکلی است که از تراکم الیاف موجود در مواد تشکیل دهنده حوله خبر می دهد. بنابراین وزن حوله بر حسب متر مربع است.

میانگین وزن حوله پالتویی طاووس تبریز حمام بالای 450 گرم در متر مربع است. به عنوان مثال، یک حوله نخی دارای وزنی بین 500 تا 600 گرم در متر مربع است که ظاهر نرم آنها را توضیح می دهد.

حوله های لانه زنبوری، فشرده تر از پنبه، معمولاً وزنی بین 200 تا 250 گرم در متر مربع دارند. بنابراین، هر چه وزن بیشتر باشد، حوله بیشتر قابل باد کردن است و بیشتر می تواند آب را جذب کند.

ابعاد: اندازه نیز معیاری است که نباید از آن غافل شد. حوله ها با توجه به سایزشان برای مصارف مختلف مدل های مختلفی دارند. برای خشک کردن بدن خود، حوله دوش 70 در 120 سانتی متر را انتخاب کنید.

این نوع حوله به شما این امکان را می دهد که وقتی از حمام خارج می شوید کل بدن را بپیچید. حوله حمام، حتی بزرگتر (90 در 150 سانتی متر) نیز وجود دارد که نرمی و نرمی را ارائه می دهد.

بنابراین بهترین راه برای پاک کردن بدنتان این است که یک حوله نخی با ابعاد حدود 600 گرم در متر مربع و اندازه 70 در 120 سانتی متر انتخاب کنید.

در واقع، یک حوله پنبه ای 740 گرم در متر مربع می تواند تا 1 لیتر آب در هر متر مربع را جذب کند. پنبه به عنوان یک الیاف طبیعی می تواند برای پوست نوزادان، کودکان و بزرگسالان مناسب باشد.

همچنین مراقبت از حوله های نخی آسان است. ساخته شده از الیاف بلند پنبه ای ظریف، در لمس نرم و صاف هستند. علاوه بر سبک و نرم بودن، نگهداری از آنها نیز آسان است.

آنها بدون توجه به دفعات استفاده از مزیت عدم تغییر شکل دارند. انتخاب حوله حمام شما نیز به نوع پوست شما بستگی دارد. پوست های حساس به دلیل نرمی و لطافت بیشتر به یک حوله فیبر بامبو تبدیل می شوند.