دمپایی سفید در راه رفتن به شما نیروی بهتری می دهد

پوشیدن معمولی دمپایی سفید فواید مختلفی دارد. اول، این بخش راحتی است. همچنین فشار روی پا و ساق پا را کاهش می دهد. با پوشیدن دمپایی مقدار مناسبی از خون در پاهای شما جریان می یابد.

به طور مشابه، یک مطالعه جدید توسط دانشگاه بورنموث نشان می دهد که دمپایی در مدرسه می تواند نمرات دانش آموزان را بهبود بخشد.

دانش آموزانی که در کلاس درس دمپایی می پوشند معمولاً زودتر به مدرسه می آیند، دیرتر از مدرسه خارج می شوند و در طول کلاس بیشتر مطالعه می کنند. کودکان به همان اندازه آرام تر و پذیرای یادگیری هستند.

مدرسه ابتدایی فایندرن در ایست میدلند کودکان را به پوشیدن دمپایی در مدرسه تشویق می کند. پس از سوال، خانم تیچنر گفت: “ما همیشه در تلاش هستیم تا تجربه را برای دانش آموزان بهبود بخشیم.

وقتی به تحقیق برخوردیم، آن را در یک کلاس آزمایش کردیم. ما پیشرفت‌های قابل‌توجهی در نحوه احساس و عملکرد دانش‌آموزان در کلاس پیدا کردیم.» در حین آزمایش، دانش‌آموز احساس راحتی بیشتری می‌کرد.

آنها احساس می کنند بیشتر در خانه هستند و با کلاس ها هماهنگی بیشتری دارند. مثل هر چیزی، ما برای بعضی چیزها مخالفت می کنیم، در این مورد هم همین اتفاق می افتد.

برخی از والدین در مدرسه نگرانی های خود را در مورد این سیاست ابراز کرده اند. آنها گفتند: “مدرسه کودکان را برای دنیای کار آماده می کند و لباس فرم بخش بزرگی از حفظ استانداردها است.

آنها آن را باری از مزخرفات عصر جدید می دانستند. بنابراین اجازه نمی دادند سر کلاس دمپایی بپوشند. خانم تیچنر گفت: «من فکر می‌کنم این تصور که باعث می‌شود بچه‌ها کمتر هوشمندانه لباس بپوشند یا برای موقعیت‌های رسمی آمادگی کمتری داشته باشند، یک تصور اشتباه است.»

«اگرچه دستورالعمل‌های یکنواخت جدید غیر اجباری بود. تقریباً همه دانش‌آموزانی که در مدرسه ثبت‌نام کرده‌اند ترجیح داده‌اند از کفش‌های بیرونی خود دمپایی بپوشند.»