زنی با لباس پسرانه در مشهد حوله حمام برای دخترش درست کرد

به نظر می‌رسید که بسیاری از روزنامه‌ها به این موضوع علاقه داشته باشند، با توجه به اینکه نقل قول‌های متعددی از مجلات زنان وجود دارد که سعی در ایجاد این روند در جهان غرب دارند. در زیر می توانید چند نمونه را بیابید.

اگر نت رنگی را روی لباس پسرانه در مشهد دوست دارید، از صورتی برای پسر و آبی برای دختر استفاده کنید، اگر پیرو سنت هستید. نظرات مختلفی در مورد این موضوع وجود دارد.

اما قانون پذیرفته شده عمومی صورتی برای پسر و آبی برای دختر است. دلیل آن این است که صورتی که رنگی محکم تر و قوی تر است برای پسر مناسب تر است، در حالی که آبی که لطیف تر و زیباتر است برای دختر زیباتر است.

برخی از فیلم‌های معروف دیزنی در نیمه اول دهه 1900 ساخته شدند، به عنوان مثال سفید برفی در سال 1937 و سیندرلا در سال 1950. اگر با این فیلم‌ها آشنا هستید.

می‌دانید که هر دو شخصیت بانوی اصلی سفید برفی و سیندرلا پوشیده بودند. لباس های آبی، که از این واقعیت حمایت می کند که این روند به یک رسم شناخته شده در زندگی مردم تبدیل شده است.

با این حال، امروز همانطور که می دانید این دیگر مورد نیست. چی شد؟ چرا و چه زمانی این رسم دقیقاً به عکس تغییر کرد؟ اما مهمتر از همه: چگونه؟ تئوری های زیادی وجود دارد اما رایج ترین آنها این است که این تغییر به جنگ جهانی دوم مرتبط است.

محققان می گویند که تغییرات پس از جنگ جهانی دوم گسترش یافت. یا می توان گفت در طول جنگ جهانی دوم، همانطور که معروف است.

که نازی ها از یک مثلث صورتی رنگ برای شناسایی همجنس گرایان در اردوگاه های کار اجباری استفاده می کردند. اگر چه، این انتخاب نشان می دهد که در آلمان در دهه 1930 صورتی در حال حاضر