زنی با کفش اسپرت چرم به عروسی دخترش رفت

اگر کفش اسپرت چرم دارید، باید از آنها مراقبت کنید. و مراقبت از کفش شما نیاز به لوازم و ابزار دارد. اگر در حال حاضر حتی برای معمول ترین نیازهای مراقبت از کفش به پایه براق کننده محلی خود وابسته هستید.

اما می خواهید همه چیز را به دست خود بگیرید، چه به خاطر لذت و چه به دلایل اقتصادی، این راهنما راهنمایی های لازم برای ساخت را به شما ارائه می دهد.

کیت مراقبت از کفش شما به طور مشابه، اگر از قبل یک روال براق کردن کفش دارید، اما از نتایج ناامید شده‌اید، این راهنما ممکن است به شما کمک کند محصولاتی را کشف کنید که نتایج بهتری به همراه دارند.

اگرچه ما انتخاب های خود را با آزمایش روی کفش های گران قیمت آلن ادموندز انجام دادیم، اما این محصولات روی کفش های ارزان تر و حتی کفش های رده بالاتر نیز به خوبی کار می کنند.

با این حال، ما تمرکز خود را به محصولات مراقبت از کفش برای کفش‌های چرمی پوست گوساله محدود کردیم، دسته‌ای که بیشتر کفش‌ها و چکمه‌های چرمی مجلسی یا معمولی را شامل می‌شود.

اگر کفش‌هایی دارید که از جیر، گوشت خشن، موم‌شده، پوسته‌دار (مواد، نه رنگ)، یا مواد خاص دیگری ساخته شده‌اند، ممکن است برخی یا بیشتر این محصولات برای وضعیت شما مناسب نباشند.

آنتونی دی. کاوینگتون، استاد بازنشسته علوم چرم در دانشگاه نورث همپتون، در مقاله شیمی دباغی اشاره می‌کند: علم چرم که «مناسب بودن چرم برای تولید کفش بر اساس توانایی‌های دوگانه این است که می‌توان آب را حذف کرد، اما هوا را اجازه داد.

و بخار آب از آن عبور کند.» با این حال، تنها در صورتی می‌تواند این ویژگی‌ها را حفظ کند که آن را به خوبی حفظ کنید – همانطور که معلوم است.

با فرآیندی که خیلی متفاوت از مراقبت از پوست خود نیست. چرم باید به طور منظم تمیز شود، در صورت لزوم مرطوب شود، و هر از چند گاهی با آرایش صورت گیرد تا عملکرد و ظاهر حفظ شود.