ساعت omega swatch از مواد بازیافتی پلاستیکی تولید می شود

برای ژان مارک پونترو، رئیس خانه ایتالیایی Panerai، آموزش از سوی نسل‌های جوان‌تر مصرف‌کنندگان انجام می‌شود که به طور فزاینده‌ای در مورد این موضوع مطلع می‌شوند.

با وجود تاریخ اخیر، این ساعت omega swatch عقربه های خود را در تاریخ ثبت کرده است. ابزار دقیق، لوازم جانبی معتبر، جواهر فناوری: ساعت‌سازان در سرتاسر جهان امروزه برای برآورده کردن انتظارات یک جامعه در حال تغییر و خواستار در اصالت رقابت می‌کنند.

آنها ما را بسیار به چالش می کشند، این چیز خوبی است. بنابراین Panerai eSteel را توسعه داده است، ماده ای که از 100٪ ضایعات فولاد بازیافت شده به دست می آید.

در سال 2021، این برند از مدل Submersible eLAB-ID رونمایی کرد، مدلی که از قاب تا صفحه، از جمله عقربه‌ها، کاملاً از عناصر بازیافتی ساخته شده است.

دقیقاً 98.6 درصد وزن آن. نام شرکا و تامین کنندگان Panerai در دسترس کل صنعت است. ژان مارک پونتروه توضیح می دهد: «این نشان می دهد که امکان پذیر است.

برای خودت وقت بگذار اگر تحول بزرگ عادات در قرن هفدهم آغاز شد، در حدود دهه 1910 بود که این نیت واقعاً با عمل دنبال شد. این که دیگر ساعتتان را در جیب جلیقه نبرید.

یا به انتهای زنجیری که به شلوار وصل شده است، خیلی ملموس، حتی شبه انقلابی، نبرید. در اروپا، زمان تغییر کرده است و اکنون پوشیدن آن بر روی مچ، جایی که همه می توانند آن را ببینند، مد شده است.

وقتی آمریکای شمالی ساعت مچی را کشف می کند، هیچ کس در ابتدا آن را باور نمی کند. این اختراع را ایده ای دور از ذهن، یک هوس کمی مضحک و بدون آینده می داند.

درست است که در قرن نوزدهم، اولین ساعت های مچی بیش از همه به عنوان لوازم جانبی معتبر، اقلام مد روز و غیر دقیق، برای سرهای تاج دار این جهان در نظر گرفته شد.