سرکه عمده را برای درمان بیماران شیمی درمانی تزریق می کنند

وقتی صحبت از لوازم اصلی آشپزی به میان می آید، سرکه عمده به همراه نمک، فلفل و روغن بخشی از چهار مورد بزرگ است. یک مایع اسیدی که از طریق تخمیر همه چیز از گرفته تا سیب تولید می شود.

هر چیزی را که لمس می کند روشن و بلند می کند. و سرکه به طرز باورنکردنی همه کاره است، چه در سس های سالاد هم زده شود.

چه برای ترشی سبزیجات یا مرینیت کردن گوشت استفاده شود، چه به صورت آب پز هم زده شود، یا به عنوان یک ضربه آخر روی ظرف بریزد.

اما با وجود این همه سرکه در بازار، چگونه سرکه سفید خود را از تقطیر سفید خود تشخیص می دهید؟ و کدام یک برای چه هدفی بهتر عمل می کند؟

ساخته شده از 90٪ آب و 5٪ دانه، که برای تشکیل اسید استیک تخمیر شده است، این اساسی ترین سرکه نیز بسیار ارزان است، به همین دلیل است که تقریباً همه یک بطری (یا کوزه) دارند. در انباری خود جمع شده اند.

نحوه استفاده این مشخصات طعم خنثی آن را به همه کاره ترین سرکه در این دسته تبدیل می کند به همین دلیل است که کاربردهای آن به معنای واقعی کلمه از پخت و پز تا تمیز کردن را شامل می شود.

بنابراین وقتی از آن برای پاک کردن گن از مایکروویو خود استفاده نمی کنید، یک پخش کننده قدرتمند در آشپزخانه است. از سرکه سفید مقطر برای ترشی سبزیجات یا درست کردن کلم ترش فوری قابلمه ای تخمیر شده مصنوعی استفاده کنید.

چگونه آن را جایگزین کنید: اگر سرکه سفید مقطر ندارید، می توانید از سرکه های شفاف و تمیز دیگر مانند سرکه سفید یا سرکه برنج استفاده کنید.

فقط به یاد داشته باشید که آنها اسید کمتری دارند، بنابراین ممکن است برای جبران تفاوت در تنگ به مقدار بیشتری نیاز داشته باشید.