شیشه رفلکس به روز با تقعییر نور ودما رنگ عوض می کند

هنگامی که خورشید از شیشه خارج می شود، شیشه رفلکس به روز به طور موثری خانه شما را از گرم شدن در تابستان عایق می کند و از اتلاف گرما در زمستان جلوگیری می کند.

شیشه‌های دوجداره مانع از جذب گرمای خورشیدی نمی‌شود، بنابراین همچنان به آفتاب زمستانی اجازه عبور می‌دهد. پنجره های دوجداره بدون حفاظ همچنان به سایه مناسب تابستانی نیاز دارند.

بهترین راه حل برای مدیریت افزایش گرمای خورشیدی این است که در تابستان به پنجره های شمال و غرب خود سایه بزنید، اما اجازه دهید خورشید در زمستان از آن عبور کند.

شیشه های رنگی به کاهش انتقال گرما در تابستان کمک می کند اما به همان اندازه از افزایش گرمای خورشیدی ارزشمند در زمستان جلوگیری می کند.

شیشه دوجداره گرانتر از شیشه های تک جداره است. با این حال، هزینه اولیه باید با صرفه جویی در کاهش انرژی مورد نیاز برای گرم کردن و خنک کردن خانه و انتشار کربن متعاقب آن جبران شود.

همچنین، شیشه دوجداره می تواند نیاز به پرده های سنگین گران قیمت را نفی کند. شیشه دوجداره ارزش سرمایه ای را به خانه شما اضافه می کند. در تمام طول سال خوب است.

شیشه های سنتی پنجره شامل یک ورقه شیشه ای در داخل ارسی پنجره شما بود. شیشه دوجداره به یک واحد شیشه ای مهر و موم شده اطلاق می شود که شامل دو ورقه شیشه ای است که با یک نوار فاصله در اطراف بیرون شیشه از هم جدا شده اند.

نوار فاصله بین شیشه های شیشه ای یک شکاف هوا ایجاد می کند. این شکاف است که باعث ایجاد شکاف عایق بین داخل و خارج پنجره می شود. شیشه دوجداره همچنین صدا را کنترل می کند و در عین حال مانع از دید نمی شود.