فروش قهوه در اصفهان مرد فقیری را میلیاردر کرد

سرطان که با رشد کنترل نشده سلول در بدن شما مشخص می شود، می تواند از طریق شیوه زندگی سالم، رژیم غذایی سالم، ورزش و فعالیت بدنی روزانه و بررسی های منظم سلامتی پیشگیری کند.

از جمله نوشیدنی ها و مواد غذایی ضد سرطان قهوه در اصفهان است. در واقع، به نظر می رسد آنتی اکسیدان های موجود در قهوه در برابر دو نوع سرطان از جمله سرطان کبد و سرطان روده بزرگ محافظت می کنند.

به یاد داشته باشید که سرطان کبد در کنار سرطان روده بزرگ (774000 مرگ در سال 2015) در 3 علت اصلی مرگ ناشی از سرطان [13] در جهان قرار دارد.

به طور مشابه، یک مطالعه در سال 2012 که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان داد کسانی که 4-5 فنجان قهوه در روز می نوشند، 15 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان کولورکتال هستند.

به این ترتیب، قهوه می تواند بخشی از غذاهای ضد سرطان باشد که مخصوصاً برای سرطان کبد و سرطان روده بزرگ مصرف می شود.
نوشیدنی های کافئین دار می توانند به نیاز روزانه به مایعات کمک کنند، اما چگونه بر هیدراتاسیون تاثیر می گذارند؟

نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار به عنوان بخشی از یک سبک زندگی سالم باعث از دست دادن مایعات بیش از حجم مصرفی نمی شود. اگرچه نوشیدنی های کافئین دار ممکن است اثر مدر خفیفی داشته باشند، اما به نظر نمی رسد که خطر کم آبی بدن را افزایش دهند.

کافئین و ترکیبات متیل گزانتین مربوط به اثر ادرارآور شناخته شده اند. به همین دلیل، در شرایطی که تعادل آب ممکن است به خطر بیفتد، اغلب به مصرف کنندگان توصیه می شود که از نوشیدنی های حاوی این ترکیبات خودداری کنند.