قابلمه گرانیتی زرساب سایز ۲۶ با روکش طلا در منزل ملکه الیزابت

ظروف گرانیتی که به قابلمه گرانیتی زرساب سایز ۲۶ نیز معروف هستند نوعی ظروف لعابی هستند. با وجود کلمه “گرانیت” در نام آن، از گرانیت ساخته نشده است. این نام از ظاهر خالدار یا خالدار آن گرفته شده است.

اولین بار در اواخر دهه 1700 در آلمان مورد استفاده قرار گرفت. این زمانی بود که متخصصان روش ذوب پوشش های شیشه ای به پایه های فلزی را در دمای بالا (2000 درجه فارنهایت) اختراع کردند.

در این مدت بر روی قطعات چدن استفاده می شد تا بافتی صاف به آنها بدهد. محبوبیت این روش قبل از اینکه سرانجام به ایالات متحده برسد به اروپا گسترش یافت.

در حال حاضر، تولید کنندگان مینای پرسلن یا پوشش شیشه ای را روی فولاد ضد زنگ، فولاد کربن یا آلیاژ آلومینیوم اعمال می کنند. به سطحی براق منتهی می شود که طبیعتاً غیر متخلخل و بی اثر است.

ظروف آشپزی مدرن گرانیتی در مقایسه با نسخه های قدیمی که سنگین و ضخیم بودند به دلیل هسته چدنی نازک تر و سبک تر هستند. این نام تجاری به وجود آمد تا شکاف موجود در بازار را با توجه به ظروف پخت و پز گرانیتی خوب برطرف کند.

می خواست به مسئله ظروف آشپزی که دوام لازم برای زنده ماندن در گرمای شدید کباب کردن، تفت دادن و موارد دیگر را ندارند، بپردازد. طیف محبوب ظروف آشپزی آن نشان می دهد که به هدف خود رسیده است.

سطح فوق العاده نچسب تابه سه بار با مواد معدنی درجه یک پوشیده شده و با الماس تقویت شده است. این کار عملکرد پخت و پز شما را افزایش می دهد.

چرخاندن، رها کردن و پرتاب کردن غذا را آسان می کند و برای پخت و پز سالم نیازی به کره یا روغن نیست. یکی دیگر از نام های مورد اعتماد در ظروف گرانیتی، Ozeri یک تولید کننده تخصصی محصولات سبک زندگی برای خانه های مدرن است.