قاچاق کارتریج جوهرافشان 564 با روکش طلا در مالزی

با فرض این روش، چاپگرهای جوهر افشان مقادیر قابل توجهی از این مایع را مصرف می کنند، رویه ای که فقط بر بودجه مصرف کننده تأثیر می گذارد.

بنابراین، تعداد بیشتری از کاربرانی که برای خرید کارتریج جوهرافشان 564 جوهر سازگار انتخاب می‌کنند، جوهر اصلی را کنار می‌گذارند. اگرچه اگر رفتار مصرف کنندگان اسپانیایی را با آمریکایی ها مقایسه کنیم.

روند در کشور ما هنوز در اقلیت است، به عنوان مثال درصدها معکوس می شود زیرا جایگزینی است که قیمت های رقابتی تری نسبت به کارتریج های جوهر OEM مارک های اصلی ارائه می دهد.

را می توان در دو نوع چاپ یا دو نوع فناوری مختلف برای کارکرد یک کارتریج خلاصه کرد: کارتریج های حباب دار و کارتریج های پیزوالکتریک. ما با چند ویدیو از یک کانال آرژانتینی پیوند می دهیم.

خوبی به زبان اسپانیایی انواع چاپگرهای جوهر و تاریخچه چگونگی اختراع اولین کارتریج های جوهر حباب داغ را توضیح می دهد. چاپ با جوهر افشان فرآیند پیچیده ای است که در آن هد نقش اصلی را ایفا می کند.

این عنصر مکانیزمی متشکل از تقریباً 30 نازل را در خود جای داده است، فضاهایی که جوهر و گرما از آن عبور می کنند و به لطف آنها ارتعاشات لازم برای بیرون راندن جوهر به بیرون نیز ایجاد می شود.

از این نظر باید بدانید که تکنیک های مختلفی برای انجام این فرآیند وجود دارد. در برخی از چاپگرها، از عنصر مقاومتی استفاده می‌شود که جوهر نازل را گرم می‌کند.

که تا تبخیر شدن می‌جوشد و حباب ایجاد می‌کند. این حباب در حال رشد است، بنابراین به عنوان اهرمی برای بیرون کشیدن جوهر عمل می کند. علیرغم همه چیزهایی که ما را مشغول توضیح آن کرده است.

این روند تنها یک هزارم ثانیه طول می کشد.از سوی دیگر، سایر مدل های چاپگر از یک کریستال کوچک (پیزوالکتریک) استفاده می کنند که آن را در خروجی نازل قرار می دهند.