قدرت رنگ ها بر احساسات و رفتار افراد

رنگ قدرت را نگه می دارد. می تواند رنگهای صنعتی بر خلق و خوی، احساسات و رفتار ما تأثیر بگذارد. همچنین می تواند منبع اطلاعاتی باشد.

در حالی که واکنش یک فرد به رنگ می تواند از تجربه شخصی ناشی شود، علم رنگ صنعتی پلی یورتان همراه با روانشناسی رنگ از این ایده حمایت می کند که چیزهای بیشتری در آن وجود دارد.

مطالعات بی‌شماری در مورد رابطه بین رنگ صنعتی نسوز ۱۴۰۱، به‌ویژه در زمینه‌های بازاریابی و برندسازی انجام شده است.

در اینجا برخی از یافته ها آمده است:

رنگ 85% از تصمیمات خرید خریداران را تحت تاثیر قرار می دهد.حدود 62 تا 90 درصد ارزیابی محصول تنها بر اساس رنگ ها است.
رنگ ها آگاهی برند را تا 80 درصد افزایش می دهند.

در سطح پایه، رنگ صنعتی نانو بر نحوه نگرش مصرف‌کنندگان به «شخصیت» برند مورد نظر تأثیر می‌گذارند، بنابراین مهم است که آن را به درستی دریافت کنید. در مقاله زیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه از قدرت رنگ در برندسازی خود با تجزیه معنای رنگ استفاده کنید تا بتوانید رنگ های مناسب برای محصول یا کسب و کار خود را انتخاب کنید.

فهرست مطالب: معنا و نماد رنگ: چگونه از قدرت رنگ در برندسازی خود استفاده کنیم.

رنگ و لوگوی برند
لوگو و هویت بصری یک برند شامل تعدادی نشانه بصری مانند اشکال، نمادها، اعداد و کلمات است. اما جزء بصری شماره یک که مردم بیشتر به یاد دارند رنگ است.

وقتی صحبت از برندسازی می شود، قدرت رنگ هم احساسی و هم کاربردی است. در سطح احساسی، رنگ می‌تواند بر احساس مصرف‌کنندگان در هنگام نگاه کردن به یک برند تأثیر بگذارد، در حالی که در سطح عملی می‌تواند به برجسته شدن یک برند در میان جمعیت کمک کند.

چه طراح و چه صاحب کسب و کار، دانستن معانی رنگ و نمادها مفید است تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. اگر رنگی را به معنای «آرامش» برای برند ورزش های شدید خود انتخاب کنید، ممکن است پیام اشتباهی ارسال کنید.

  • منابع:
    1. Color meaning and symbolism: How to use the power of color
  • تبلیغات: 
    1. داستان آلوئه ورا که در مریخ می روید!
    2. نوعی گلاب که فرمانروایان مصر به همسر خود هدیه می دادند
    3. آتش نشان چگونه کودک را زیر کنجاله نجات داد؟
    4. رسم عجیب مردم نیوزیلند برای خوردن سوهان