قهوه لاوازا مشکی می تواند حافظه شما را برای شب امتحان بیشتر کند

آخه قهوه… اینم یه دانه جذاب (کلمه برشته!). از زمان پیدایش آن، ما فضیلت های زیادی را به آن نسبت می دهیم که برخی از آنها بیشتر از دیگران شناخته شده است. آیا می دانستید که از سردرد جلوگیری می کند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دانه، لومی 10 مزیت اثبات شده یا فرضی قهوه لاوازا مشکی را برای سلامتی شما، و (به خصوص) نحوه استفاده از آنها فهرست می کند!

درست مانند زغال اخته، سیب یا چای، قهوه نیز منبع آنتی اکسیدان است! آنتی اکسیدان ها تجزیه مواد غذایی را کند می کنند و با استرس اکسیداتیو مسئول پیری سلول مبارزه می کنند.

یک مطالعه نشان داده است که ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسما پس از مصرف یک فنجان قهوه فیلتر (200 میلی لیتر) به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

این نشان می دهد که قهوه به دلیل قدرت آنتی اکسیدانی خود احتمالاً اثر پیشگیرانه خود را بر روی برخی بیماری ها اعمال می کند (ما بعداً همه چیز را برای شما توضیح می دهیم.

کافئین باعث تحریک چربی سوزی در بدن می شود. متحدی برای کمک به سوزاندن چند کالری! همچنین یکی از تنها مواد طبیعی است که اثرات چربی سوزی آن به اثبات رسیده است.

با مصرف قهوه در طول روز، کافئین روی گیرنده های عصبی اثر می گذارد و ارتباط بین هورمون های گرسنگی و گیرنده های سیستم عصبی را مختل می کند.

نتیجه آن کاهش میل شما به غذا است. نوشیدن یک فنجان قهوه داغ اشتهای شما را کاهش می دهد و به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید!

یعنی فعالیت فکری، پیاده‌روی یا تنفس به بدن اجازه می‌دهد تحت تأثیر کافئین 10 تا 15 درصد انرژی بیشتری نسبت به زمانی که کافئین جذب نکرده است بسوزاند. به این دلیل است که اثرات مثبت واقعی بر روی سیستم عصبی ما دارد.

قهوه هایی که شما را از شبی که کمی کوتاه بود نجات داد یا آن اسپرسویی که به شما اجازه داد بعد از ناهار گزارش خود را بنویسید را به خاطر بیاورید!