لوله پلیکا زنجان را می توان در بازا طلا فروشی تهیه کرد

لوله های پلی بوتیلن لوله پلیکا زنجان پلاستیکی هستند که برای سیستم های لوله کشی تحت فشار طراحی شده اند. آنها برای اولین بار در دهه 1980 ساخته شدند و انعطاف پذیر و غیر خورنده هستند.

آنها مقاومت در برابر دما و فشار بالا دارند و انتقال صدای کمی دارند. نکته قابل توجه این است که این لوله ها میکرو متخلخل هستند، به این معنی که هوا می تواند از دیواره های لوله عبور کند.

هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد که بهترین نوع لوله برای سیستم لوله کشی خانه شما به عوامل مختلفی بستگی دارد.

با این حال، برخی از محبوب ترین انواع لوله های مورد استفاده در کاربردهای مسکونی عبارتند از PVC، PEX و مس. هر نوع مزایا و معایب خاص خود را دارد.

در ساخت و ساز جدید، با مهندس سابقه خود مشورت کنید تا بهترین راه حل را برای خانه خود بیابید. به عنوان مثال، لوله های پی وی سی معمولاً قیمت کمتری نسبت به مس یا PEX دارند و نصب آنها راحت تر است.

در ایالات متحده، دو نوع لوله وجود دارد که معمولا برای خطوط اصلی آب استفاده می شود: مس و فولاد گالوانیزه. PVC معمولاً برای زهکشی استفاده می شود و PEX برای آب خانگی رایج تر است.

نکته دیگر در مورد PEX این است که ارزان است و کار با آن آسان است، اما در صورت نصب نادرست می تواند برخی از مواد شیمیایی را وارد منبع آب کند.

وقتی صحبت از لوله کشی می شود، مواد مختلفی وجود دارد که می توان برای لوله های آب استفاده کرد. با این حال، همه مواد به یک اندازه ایمن نیستند.

برخی از ملاحظاتی که باید هنگام انتخاب لوله برای سیستم لوله کشی خود در نظر داشته باشید عبارتند از موادی که از آن ساخته شده است.