مردی با فروش ذرت علوفه ای مازندران به ترکیه سفر کرد

بر اساس منطقه و گروه زودرس، عملکرد ارقام ذرت علوفه ای مازندران بر روی تمام صفات ارزیابی شده در سال 2022 در شبکه پس از ثبت را بیابید.

این نتایج با تجزیه و تحلیل عملکرد چند ساله آنها که بین سال‌های 2011 و 2021 محاسبه شده است تکمیل می‌شود. همه خلاصه‌ها در Varmaïs، سایت مرجع برای ارزیابی انواع ذرت در دسترس هستند.

این نتایج توسط انواع عمده محیط های تولید پیشنهاد می شود. آنها اطلاعات قابل اعتمادی را در مورد تمام ویژگی های مقایسه گونه ها گرد هم می آورند، یعنی:

تعیین کننده ترین صفات مانند برداشت زود هنگام، عملکرد و نظم آنها مقادیر انرژی بیان شده در واحد علوفه شیر و مشخصات انرژی گونه ها  شخصیت های به اصطلاح “آموزنده” مانند به ویژه قدرت در شروع و زود هنگام گلدهی.

شخصیت‌هایی با بیان تصادفی‌تر در مزرعه، مانند اقامت یا علائم بیماری، تنها زمانی وارد می‌شوند که تعداد داده‌های قابل اعتماد و آزمایش‌ها برای واجد شرایط بودن واریته‌ها کافی باشد.

لازم به ذکر است که در سال 2022 و برای همه سری ها، میزان داده های موجود در آزمایشات برای شخصیت اقامتگاه برای واجد شرایط بودن واریته ها کافی نیست.

منظم بودن بازده ها در جداول با استفاده از نشانگر SD (انحراف استاندارد) ارزیابی می شود. هرچه ارزش آن کمتر باشد، تنوع در آزمایش‌های مختلف سازگارتر بوده است.

علاوه بر این، در نظر گرفتن نتایج سال های گذشته و مناطق همجوار در انتخاب ارقام ذرت مهم است، به خصوص که سال ها بدون شبیه به هم به دنبال یکدیگر می آیند.

این امر به ویژه از نظر رژیم های دما، کمبود آب و باد، که بسته به سال باعث اقامت کم و بیش مشخص می شود، صادق است.