مردی با فروش فرش ابریشم گونه فرهی به انگلستان مهاجرت کرد

قالی بافی ایرانی یکی از معروف ترین صنایع ایران است که نظر جهانیان را به خود جلب کرده است توجه به هنرهای ایرانی در طول قرون آنچه بالاتر از همه، به آن اهمیت داده اند.

فرش ابریشم گونه فرهی ایرانی به عنوان یک اثر هنری زیبا، نقش و نگار و ترکیب آن در فضایی دو بعدی است. تنوع الگوها، استفاده از رنگ های عمیق و زیبا، خوب است.

ترکیب بندی، هارمونی رنگ ها، ترکیب بندی لطیف و شاعرانه از جمله بیشتر آنهاست ویژگی های بارز فرش ایرانی پیشرفت و توسعه صنعتی
حمل و نقل در قرن 19 باعث شد کاشفان غربی به سمت شرق سفر کنند و آنها را بسازند.

با میراث فرهنگی این تمدن ها آشنا شد. ویلیام موریس، پیشرو متفکر و هنرمند جنبش هنر و صنایع دستی بریتانیا از اولین کسانی است که اقدام به انجام یک تحقیق در مورد نقوش و نقوش فرش ایرانی در این مقاله، ما یک نشانه‌شناسی را پیشنهاد می‌کنیم.

رویکردی به معامله بین هنرمندان ایرانی که زیبا و ماندگار شدند طرح های فرش و ویلیام موریس به عنوان پیشگام جنبش های پیشامدرن در اروپا، که اصول اساسی هنر ایرانی (بیشتر فرش) را مطالعه و شناخت و به کار برد.

آنها را به روشی خلاقانه به طرح های دست ساز قابل توجه خود می رساند. گروهی از فرش‌ها که تاپیس پولونیس (به فرانسوی به معنای «فرش‌های لهستانی») نامیده می‌شوند.

به اشتباه در قرن نوزدهم، علی‌رغم منشأ ایرانی‌شان، به این نام داده شدند. امروزه، این مصنوعات اغلب به عنوان “فرش های به اصطلاح لهستانی” توصیف می شوند که بر سردرگمی تاریخی که منجر به ابداع این عبارت شده است تأکید می کند.

با این حال، شواهد به دست آمده از منابع آرشیوی و ادبی اولیه و مدرن نشان می‌دهد که برای درک کامل اهمیت تاپیس پولونیس، باید زمینه‌های فرافرهنگی آن‌ها را بپذیریم.