مرد سوزنی رکورددار فروکردن بیشترین سوزن

“باهوپن چاندرا” معروف به مرد سوزنی رکورددار فروکردن بیشترین سوزن در بدن که این کار را در گینس ثبت کرد.

گل بابونه زرد خشک

برخی از گیاهان طبیعی از جمله گل بابونه زرد خشک در کنار مصرف خوراکی که دارند خواص درمانی زیادی هم برای آن اشاره شده است که با آشنا شدن با این موارد سلامت ما به شیوه ی خاصی تضمین می شود.

دمنوش لاغری تهران

امروزه گیاهانی مانند بابونه، زنجبیل، دارچین، آویشن، گل گاوزبان وحشی و غیره بسیار موثر در کاهش وزن و لاغری بوده که به صورت دمنوش آن را میل می نمایند، اولین بار این نوع گیاهان از شمال کشور ماننده دمنوش لاغری تهران ارسال شده تا با آزمایشات لازم بر روی این نوع محصول جهت استفاده های درمانی استفاده می کنند.

چای سیاه میوه ای

چایهای بسیار زیادی در کشور تولید می گردد که یکی از با کیفیت ترین نوع آن چای سیاه میوه ای تمشک آبی توت فرنگی می باشد امروزه به دلیل سبک زندگی افراد، با پیشرفت و تنوع در محصولات غذایی مدل جدیدی از چای در انواع دمنوش ها توسط کارخانجات و تولید کنندگان این عرصه تولید شده است.

نبات چوبی ریز

امروزه به دلیل نوع تقاضای مردم شرکتها و تولیدیهای نبات چوبی تصمیم گرفتن به چند مورد از نیازهای مردم اهمیت بیشتری دهند و محصولات مورد نیاز را در اندازههای در خواست شده تولید کنند و نبات چوبی ریز یکی از محصولاتی است که افراد متعددی در خواست تولید آن را دارند و از آن استفاده های بسیاری می کنند و به همین دلیلی به دستور کارخانه دار تولید شده و به بازار عرضه می گردند.