میوه خشک کیوی موجب جدایی دو زوج جوان و عاشق شد

وزن، میوه خشک کیوی حاوی بیش از 3.5 برابر فیبر، فولات و مواد معدنی غنی‌کننده حیات نسبت به میوه‌های تازه است. گفته می شود، کیوی در فرآیند کم آبی مقداری ویتامین C را از دست می دهد.

Zespri Green منبع عالی ویتامین C است که بیش از یک پرتقال دارد و نیاز یک روز کامل را پوشش می دهد. انواع SunGold ما حتی بیشتر از سبز – و سه برابر بیشتر از یک پرتقال ویتامین C دارد!  “کیوی سبز در مقابل طلا”

و به یاد داشته باشید، شما برش های کیوی شیرین درست نمی کنید، قند یا کالری اضافی به چیپس کیوی خشک اضافه نمی کنید.

مطمئناً می توانید کیوی سبز زسپری را قبل از برش پوست بگیرید. اما پوست مواد مغذی، خوراکی و بسیار خوشمزه است. بنابراین، آن را رها کنید و از مزایای اضافی آن لذت ببرید.چ

استفاده از آبگیر برای کیوی خشک کمی بیشتر از استفاده از فر طول می کشد. دستگاه‌های آب‌گیری غذا معمولاً در دمای پایین‌تر از اجاق‌ها کار می‌کنند.

این امر “پخت و پز” یکنواخت و ثابت را تضمین می کند اما به زمان بیشتری نیاز دارد. به سادگی دستورالعمل‌هایی را که به همراه دستگاه آب‌گیری ارائه می‌شود دنبال کنید، تقریباً در کمترین زمان کیوی خشک شده خوشمزه می‌خورید.

میوه خشک خریداری شده در فروشگاه از دی اکسید گوگرد برای حفظ رنگ و حفظ شادابی و شادابی میوه استفاده می کند. اما کیوی های بدون آب خانگی شما با استفاده از پودر اسید اسکوربیک که بیشتر به عنوان ویتامین C شناخته می شود.

که می توانید در خواربارفروشی های محلی خود پیدا کنید، هنوز هم می توانند زیبا به نظر برسند. یک فنجان آب را با 2 قاشق غذاخوری اسید اسکوربیک ترکیب کنید.میوه خود را قبل از کم آبی در مخلوط فرو کنید.طبق معمول آب بدن را کم کنید