پیدا شدن چرخ گوشت دستی چند کاره در تابوت مومیای

درست مانند سایر ماشین های آسیاب دستی، چرخ گوشت دستی چند کاره نیز دارای یک فیدر هستند که در آن مکعب ها یا بلوک های گوشت را قرار می دهید.

معمولاً هم از نظر طول و هم از نظر قطر متفاوت است تا بتوانید مقدار مورد نیاز گوشت را به راحتی یکبار چرخ کنید. اگر می‌خواهید چرخ‌گوشت را برای استفاده منظم یا مقدار کمی گوشت چرخ کرده درست کنید.

محصولی با فیدر کوچک انتخاب کنید. برعکس، فیدرهای بزرگتر برای تهیه مقادیر زیادی گوشت چرخ کرده یا چرخ کرده ایده آل هستند.

علاوه بر این، این محصولات برای مهمانی‌ها، گردهمایی‌های کوچک یا یک شام خانوادگی که ممکن است نیاز به درست کردن تعداد زیادی پتی، کوفته و سایر موارد از این قبیل داشته باشید، ایده‌آل هستند.

بدنه چرخ گوشت های دستی با استفاده از دو ماده چدن و پلاستیک ساخته می شود. آسیاب های چدن از نظر اندازه کوچکتر هستند زیرا مواد بسیار سنگین هستند. از طرف دیگر، اکثر محصولات با اندازه بزرگ بدنه پلاستیکی و ساختار سبک وزن دارند.

از نظر دوام و مقاومت در برابر سایش، چدن در مقایسه با بدنه های پلاستیکی همیشه برنده خواهد بود. صفحات برش و تیغه معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند زیرا این ماده می تواند در برابر خوردگی مقاومت کند.

دوام بالایی دارد و می توان آن را برای برش راحت گوشت تیز کرد. سایر لوازم جانبی که می‌توانید با چرخ گوشت داشته باشید، مانند قیف، شکل‌دهنده شیرینی یا شیرینی، و موارد دیگر معمولاً فقط از پلاستیک ساخته می‌شوند.

هنگام انتخاب محصول، مطمئن شوید که اجزای پلاستیکی آن فاقد BPA هستند تا هیچ سمی نتواند گوشت را غیرخوراکی و مضر کند.
اکثر چرخ گوشت های دستی دارای دو صفحه برش برای چرخ کردن درشت و ریز گوشت هستند.