همه ما بارها و بارها آن را در طول سال همهگیر مشاهده کردیم: در مواجهه با یادگیری از راه دور و ترکیبی، دانشآموزان ساعتها را در تمام طول روز و هر روز به iPad و Chromebook متصل میکردند.
استفاده از دفتر جهیزیه یادداشت دانش آموزان را وادار می کند تا در سازماندهی و ارائه یادداشت های خود دقت بیشتری داشته باشند. بسیاری از برنامهها راههایی برای ایجاد و مدیریت یادداشتها ارائه میکنند.
در حالی که خوشبختانه چنین فناوری امکان یادگیری آنلاین را فراهم می کرد که یک دهه پیش غیرقابل تصور بود، زمان بیش از حد صفحه نمایش با مجموعه ای از اثرات مضر مرتبط است.
در تلاش برای بازیابی تعادل بین یادگیری دیجیتال و آنالوگ، از دانشآموزان میخواهم که در سال آینده از دفترچههای کاغذی استفاده کنند. نوت بوک های کاغذی می توانند به جلب توجه جوانان از صفحه نمایش کمک کنند و مزایای آموزشی متعددی را ارائه می دهند.
اما من متوجه شدهام که استفاده از نوتبوک مسئولیت بیشتری را بر عهده دانشآموزان میگذارد تا روشی را پیدا کنند، سازگار کنند و به آن پایبند باشند.
علاوه بر این، وقتی دانشآموزان یک سیستم یادداشتبرداری را که میتواند سازماندهی شده نگه دارد را تمرین میکنند، مهارتی مادامالعمر ایجاد میکنند که میتواند به آنها در پردازش و رونویسی کارآمد دادهها و حقایق کمک کند، که برای انواع حرفهها مرتبط است.
من قصد دارم شاگردانم را در سیستم یادداشت برداری کرنل مربیگری کنم تا بتوانند به طور مداوم مطالب اولیه از سخنرانی ها و سوالات را سازماندهی کنند.
همچنین با آنها در میان میگذارم که چگونه دستخط، خوانایی و حتی زیباییشناسی اهمیت بیشتری هنگام نوشتن در دفترچه یادداشت میکنند.
آنها را تشویق میکنم که نمادها یا تکنیکهای کوتاهنویسی را برای گرفتن سریع اطلاعات از سخنرانیها یا نمایشهای اسلاید با حرکت سریع، توسعه دهند.