زنی با گوشت شترمرغ امروز خوشمزه ترین شیرینی را درست کرد

دخترانی که مراقب سلامت و تغذیه خود هستند باید به گوشت شترمرغ امروز توجه کنند که فواید آن غیرقابل انکار است.

به دلیل خواصی که دارد، به خصوص در بین افرادی که ترجیح می دهند گوشت رژیمی مصرف کنند، بسیار محبوب شده است. اگرچه در یافتن این نوع گوشت با مشکل مواجه هستیم، اما همچنان از مزایا و معایب احتمالی گوشت شترمرغ به شما می گوییم.

به عنوان مثال، در 100 گرم فیله تنها 32 میلی گرم کلسترول وجود دارد. در این صورت، پروتئین موجود در آن بسیار، حدود 22٪ خواهد بود.

به دلیل همین ارتباط است که بسیاری از مردم ترجیح می دهند از این گوشت لطیف برای غذا استفاده کنند تا گوشت خوک یا گوساله.
شایان ذکر است که گوشت ضرری ندارد.

گوشت شترمرغ چگونه به نظر می رسد تنها چیزی که در صورت عدم تحمل فردی قابل خوردن نیست. از نظر ساختار، گوشت شبیه گوشت گوساله است.

رنگ قرمز مشخصی دارد که به گوشت خوک نزدیک تر است، اما کیفیت طعم آن با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. در غذا، این گوشت به صورت آب پز، سرخ شده، پخته و پخته مصرف می شود.

این همه به ترجیحات بستگی دارد. برای به دست آوردن یک غذای آبدار با حداکثر مقدار عناصر کمیاب مفید، گوشت را در دمایی که بیش از 60 درجه نباشد تهیه می کنند، نمی دانم آیا تا به حال طعم گوشت شترمرغ را چشیده اید؟

شما می توانید آنها را در قفسه های سوپرمارکت ها در طول تعطیلات پیدا کنید. اگر در فرانسه، حیوانی نیست که ما به مصرف آن عادت داشته باشیم، در نقاط خاصی از جهان مانند آفریقای جنوبی یا استرالیا، بسیار رایج است.

این یک گوشت سفید مانند مرغ نیست بلکه گوشت قرمزی است که رنگ آن کمی تیره تر از گوشت گاو است. بسیار لطیف است و چربی کمی دارد. تکه هایی که ما می خوریم عمدتاً از ران مخلوق می آیند.

واقعا خیلی خوبه ما آن را به لطف پرورشی واقع در روستای محل زندگی مادرشوهرم (#VisMaVie) کشف کردیم. و واقعاً خوب است. می توانید گوشت بریده شده به استیک، کباب، سیخ بخرید.

برای آشپزی به گوشت گاو فکر کنید. این گوشتی است که به ندرت خورده می شود، در تابه کبابی، روی پلانچا یا حتی در باربیکیو مصرف می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.